Flipper forex trading system


Paul Rotter - aka quotthe Eurex Flipperquot P aul to prawdopodobnie największy i odnoszący największe sukcesy indywidualny podmiot handlujący futures na świecie, realizujący transakcje na giełdzie Eurex głównie w Bund, ale także w kontraktach terminowych na stopy procentowe Bobl i Schatz. Handluje od 200 do 300 000 okrążeń dziennie za pomocą platformy XTrader i rozliczeń za pośrednictwem GNI Touch. Każdy przedsiębiorca może aspirować do naśladowania sukcesu Paula, ponieważ jest on dowodem na to, że mały przedsiębiorca może wykorzystać swój sukces i wyrosnąć na największego, najbardziej aktywnego spekulanta. Wywiad wprowadzający (przetłumaczony z niemieckiego wywiadu z Traders Magazine): Paul Rotter zrobił to - należy do najlepszych handlowców na świecie i liczy się jako prawdziwy gracz. zwykle robi 150,000 rtd, czasem nawet do 250 000 głównie w kontraktach terminowych BUNDBOBLSCHATZ. w hali sław celebsa graczy EUREXu, który jest na najwyższym poziomie, opuszcza nawet Toma Baldwina (obligacje) lub Lewisa Borsellino (SampP). musiał ciężko pracować, aby to zrobić. wybuchł na początku swojej kariery, co było bolesne, ale i edukacyjne - nauczył się lekcji i przez wiele badań, szukając poprawy przez cały czas, stał się mężczyzną. q: czy było jakieś kluczowe wydarzenie, które wprowadziło cię do gry: nie, bez kluczowego wydarzenia, jak kupowanie mojego pierwszego towaru. brałem udział w jakimś konkursie handlowym w szkole. q: jak dostałeś się do profesjonalnego handlu: kiedy byłem uczniem w niemieckim banku, musiałem pracować na stanowisku wykonawczym DTB (obecnie EUREX) przez kilka tygodni. to bardzo mnie pociągało. w tym czasie robiłem transakcje hazardowe na moim prywatnym koncie, tracąc prawie wszystko. kiedy było głęboko w czerwieni, musiałem opuścić bank, ale wkrótce potem mogłem zacząć handlować w japońskim banku. Miałem tutaj wielkie szczęście, odkąd pozwolono mi zdobywać wiedzę poprzez uczenie się przez działanie. q: czy bank dał ci jakiegoś mentora: nie, nie miałem go. na początku wymieniałem się pomysłami z głównym przedsiębiorcą Ajiasaką, który nieustannie zyskiwał. czasami nawet bronił pozycji swojego szefa, gdy myślał, że jego szef się myli. Miałem wiele rozmów na temat psychologii rynku, które okazały się bardzo pomocne, szczególnie po złych dniach utraty. q: jak wyglądał twój handel, od początku byłeś opłacalny od początku: wykonałem 100 - 150 okrążeń dziennie po krótkim czasie. Nie miałem przegranego miesiąca z pierwszymi 3 latami mojego handlu. Później, mając większe pozycje, od czasu do czasu atakowałem, szczególnie po wprowadzeniu na rynek terminali dopuszczonych przez EUREX w USA, a wielcy gracze, tacy jak Harris Brumfield Chicago, wchodzili na boisko. q: istnieje powiedzenie, że każdy przedsiębiorca musi całkowicie wysadzić swoje konto przynajmniej raz, zanim odniesie sukces. Czego nauczyłeś się z tego: tak jak wcześniej powiedziałem, moje prywatne konto widziało złe chwile podczas mojego ucznia w banku, chociaż muszę przyznać, że wtedy nie miałem absolutnie pojęcia, że ​​istnieje coś takiego jak zarządzanie ryzykiem. później znalazłem 7-cio cyfrowy stratę, aby się uciszyć. w dniu, w którym miałem blackout, a po stracie 2,5 miliona poważnie zastanawiałem się nad zatrzymaniem. Nadal miałem wystarczająco dużo kapitału, by żyć bez obawy o problemy finansowe i po prostu nie chciałbym już brać tych psychologicznych hitów. po zrobieniu 4 tygodni wolnego odzyskałem motywację i wróciłem na ring. Udało mi się nadrobić stratę w stosunkowo krótkim czasie, tak że wyszedłem silniejszy niż wcześniej. q: czy to zmieniło poglądy rynku w taki sposób: z doświadczeniem większej straty dni połączonej z dobrymi fazami zaraz potem, nie jestem już tak rozsądny z powodu utraty dni. Wiem, że mogę to odzyskać. Doprowadziło to do tego, że łatwiej było wyłączyć ekrany w ciągu jednego dnia ze średnimi stratami, zamiast zmuszać do powrotu na pozytywne terytorium. q: jakie są wasze atuty jako światowej klasy handlowca i gdzie są różnice między wami a innymi handlowcami a: jego zdolność do bardziej agresywnego wygrywania etapów, podejmowania większego ryzyka i skalowania w czasach przegranej. to jest wbrew ludzkiej naturze. Najlepszą rzeczą jest posiadanie kogoś, kto jest neutralny dla handlu, który wyłącza terminale, kiedy pewnego dnia osiągnięty zostanie pewien poziom strat. q: jesteś znany jako narzędzie do tworzenia zamówień, możesz wyjaśnić naszym czytelnikom, co robisz i jakie są twoje strategie, jaka jest twoja taktyka a: jego rodzaj tworzenia rynku, na którym umieszczasz jednocześnie zamówienia kupna i sprzedaży, podejmowanie bardzo krótkoterminowych decyzji handlowych o określonych zdarzeniach w księdze zamówień (poziom 2). na przykład, zwykle mam wiele zamówień na różnych rynkach w tym samym czasie, całkiem blisko ostatniej ceny w obrocie. wynikowe transakcje są zwykle grą o sumie zerowej, ale mam dobre wyczucie tego, co się dzieje, a ostatecznie mogę podjąć decyzję o większym handlu. q: jak długo zazwyczaj zajmujesz pozycję: skoro robię trend bardzo rzadko, a właściwie na rynku, ciągle napotykam na różne rynki po obu stronach, co może powodować ciągłe zmiany pozycji przez wiele godzin. czasami zmieniam zdanie kilka razy w ciągu kilku minut, co nie jest dla mnie trudne, ponieważ szukam tylko kolejnych 3-5 kleszczy. q: Czy w trakcie swojej kariery zawodowej zawsze byłeś skalownikiem, czy też próbowałeś innych strategii (improwizacji), a także: tak, zawsze byłem skalownikiem, ale cały czas dostosowuję swoje strategie do różnych sytuacji rynkowych. w dni niestabilne mam oczywiście mniej zamówień na rynku i robię więcej pojedynczych transakcji, chociaż zwykle trzymam je tylko przez kilka sekund. q: twoje strategie działają tylko na elektronicznych giełdach a: tak, bc nie możesz obsłużyć tak wielu zamówień w kanale, szukając kontrahentów i tak dalej. wymiany komputerów zapewniają szybki przepływ zamówień i nie są tak łatwe do manipulowania. q: jako skalper, czy próbujesz uruchamiać przystanki a: cóż, tak, ale z powodu wzrostu płynności w ostatnich kilku latach, szybkie skoki spowodowane zatrzymaniami nie są już tak często. poza tym, że często zatrzymuje się tam, gdzie można by przypuszczać, że są, ponieważ inni uczestnicy rynku nie są głupi albo uczyli się ich lekcji w przeszłości. q: jaką rolę odgrywa zarządzanie ryzykiem w twoim handlowaniu: wyznaczam cele dzienne dla mojej pampl, podczas gdy najważniejszą rzeczą jest limit zatrzymywania, maksymalna strata, którą biorę, zanim wyłączę ekrany. moje największe pozycje to 5-cyfrowa liczba umów. Nie stosuję żadnych szczególnych zasad zarządzania pieniędzmi. q: co robisz, gdy pozycja idzie przeciwko tobie, używasz zleceń stop-loss a: ściśle zamykam swoją pozycję, gdy zaczynają iść przeciwko mnie. z większymi pozycjami nie jest to takie łatwe, ponieważ poruszam rynek przeciwko mnie, co może spowodować, że inni inwestorzy znajdą się w takiej samej sytuacji jak ja, co może przyspieszyć ruch. jednak przez większość czasu jestem w stanie odrobić część strat, bc wiem, co spowodowało ten ruch, a zatem zajmuję przeciwną pozycję. q: dlaczego nie masz żadnych problemów z zamknięciem pozycji, a nawet w przeciwnym kierunku, jeśli trader nie będzie trzymał się swojej opinii a: nie, zdecydowanie nie. analityk lub jakiś guru musi się do tego trzymać, ale jako przedsiębiorca nie powinieneś mieć zdania. im więcej masz opinii, tym trudniej dostać się do przegranej pozycji. q: jaką rolę odgrywa psychologia rynku a: Ciągle staram się czytać psychologię rynku i opierać na niej moje decyzje. q: jak radzisz sobie z rozpraszającymi myślami i emocjami: kiedy robi się naprawdę źle - biorąc zimny prysznic lub skacząc w zimnym basenie. q: w jaki sposób przygotowujesz się do dnia handlowego, czy podążasz za jakąś procedurą, czy bierzesz to tak, jak to jest: przed otwarciem sprawdzam wszystkie raporty ekonomiczne, które mają zostać opublikowane, przemówienia bankierów centralnych - po prostu wszystko, co mogłoby przenieść rynek. następnie staram się określić ważne poziomy na rynkach, którymi handluję. Robię to poprzez własną analizę i czytanie komentarzy analityków. w ten sposób uzyskuję obraz rynku i jego ważnych poziomów. Nie interesują mnie opinie innych uczestników rynku, ponieważ wpłynęłoby to na moje własne zdanie. q: każdy rodzaj mentalnego przygotowania a: nic konkretnego. właściwie jestem cały czas zmotywowany. Widzę, że handel jest bardziej sportowym wyzwaniem i próbuje wymazać myśl o pieniądzach. q: ile godzin spędzasz przed ekranami: zazwyczaj 5 godzin, to kiedy aktywnie się handluję. w przypadku wydarzeń specjalnych mogę trwać do 11 godzin q: czy nie jest ciężko spędzić tyle czasu przed Twoimi gadżetami, jak pozostajesz skoncentrowany przez tak długi czas a: to samo zadawali sobie moi japońscy koledzy. cóż, uważam to za rodzaj gry, w której zapominam o czasie. dlatego prawdziwe problemy są bardziej fizyczne (oczy) niż psychologiczne. q: co robisz, aby uspokoić relaks: uprawiam wiele sportów i biorę dużo wakacji. q: jakiego sprzętu używasz: MD-trader z TT, Reuters, Bloomberg, CQG i USD-squawkbox. q: dlaczego USD-squawk box a: używam go, ponieważ miał pewien wpływ na stopy procentowe w ciągu ostatnich kilku miesięcy. te efekty zmieniają się, teraz wpływa na ceny ropy i DAX. q: jakie ramy czasowe wykorzystujesz na swoich wykresach a: zazwyczaj 5-30-minutowe wykresy dla linii trendu i wskaźników. Preferuję wykresy pampf, ponieważ dają jaśniejszy widok na wzory (potrójne wierzchołki). dla wskaźników podoba mi się CCI, ponieważ pokazuje również zmienność rynków. q: Czy możliwe jest, aby pojedynczy gracz manipulował rynkiem: nie, moim zdaniem pojedynczy gracz nie może wpływać na rynek przez całą dobę. zawsze jest kilku dużych graczy na rynku. Weźmy na przykład BUND - milion transakcji jest sprzedawanych dziennie. kiedy tendencja zaczyna się od niebieskiej, z lekkimi odciągnięciami, mogę handlować z nią, ale bez efektu. Nie mogłem powstrzymać rozwoju rynku, ponieważ potrzebowałbym więcej pieniędzy, które mógłbym przynieść. Poza tym tak zwane skalery analityczne Analytics sprawiły, że ostatnio stał się dla mnie trudniejszy. o ile mi wiadomo, analizują zachowanie w książce zamówień i tworzą w pełni zautomatyzowany system. ponieważ działają na kilku rynkach jednocześnie, myślę, że te maniakie komputerowe pochodzą z w pełni zautomatyzowanego arbitrażu i transakcji spreadowych. q: co ma zrobić, jeśli chce zostać skalperem a: musi przez długi czas obserwować książkę zamówień. zapytany o radę dla czytelników, Rotter mówi, że wszystko może się zdarzyć przez cały czas, więc lepiej mieć swoją toaletę blisko swojego biurka handlowego. Reversing system handlu forex bez SL i limitowanych najnowszych statystyk TP w systemie: Total trades 155 Wszystkich zwycięzców 141 (20pip TP hit bez SL) Otwarte zlecenia 14 (zamówienia nie trafiają 20pip TP i bez SL) Razem pipsy wykonane. 2 565 Pipsów za zamówienie. -1823 Chociaż system transakcyjny ma wygrywającą dotychczas liczbę 89 141155 zwycięzców w zdobywaniu 20 pipsów TP bez SL, pozostałe 14 otwartych zamówień traci utracone pipsy i ostatecznie doprowadzi do rozdmuchania konta zgodnie z moim proof of concept --- - gt System handlu walutami Reversing Forex, bez SL i ograniczonego TP działa i wydaje się być bezpiecznym zakładem. Scoobi doobi Doo A więc to są rodzaje systemów transakcyjnych, które chciałbym odwrócić i osiągnąć zyski. Każdy czuje, że ta teoria jest poprawna lub niepoprawna. moje 2 centy. W oczekiwaniu na więcej informacji na ten temat Bez względu na to, jakie są jego wartości, zamieściłem kilka możliwych powodów, dla których odwrócenie przegranej strategii nie musi koniecznie stworzyć zwycięskiej strategii: część 1 i część 2. Jeśli dobrze cię rozumiem, podejmujesz strategię ograniczającą zwrot (skończona TP) dla nieograniczonego ryzyka (bez SL), aby stworzyć strategię, która ogranicza ryzyko (skończona LS) dla nieograniczonego potencjalnego zwrotu (bez TP). Ta ostatnia jest podobna do koncepcji nieskończonego plonu Joela Rensinksa, używanej w strategiach takich jak DIBS i stonoga. i (w rękach kompetentnego handlowca) uważam, że może dostarczyć niewielką przewagę. W 2017 r. Mój kolega traderprogrammer mim2005 napisał kilka EA, które testowały z zyskiem, używając tej samej koncepcji (więcej tutaj). Jeśli wpisy zostaną zaliczone do kategorii osób nieudarowanych (wyjaśnione w moich wcześniejszych linkach), a nie do utraty, nie będzie korzyści w ich odwróceniu. Stąd każda krawędź musiałaby istnieć w mechanizmie nieskończonego wydatku w waszych wyjściach. Scoob, Dla jakiejkolwiek wartości, opublikowałem kilka możliwych powodów, dla których odwrócenie strategii przegrywającej niekoniecznie musi stworzyć zwycięską strategię: część 1 i część 2. Jeśli dobrze cię rozumiem, podejmujesz strategię ograniczającą zwrot (skończona TP) dla nieograniczonego ryzyka (bez SL), aby stworzyć strategię, która ogranicza ryzyko (skończona LS) dla nieograniczonego potencjalnego zwrotu (bez TP). Ta druga jest podobna do Joela. Dziękuję Hannowi za bardzo wnikliwą odpowiedź. Szukam skończonej TP (20) i nielimitowanej SL aż do momentu, gdy główne konto sygnału (demo) zostanie rozerwane. Również konto na żywo powinno być 5 razy większe niż rozmiar demo w moim projekcie, a wielkość partii użytej w wersji demonstracyjnej jest dosłownie używana w kwotach - bez użycia współczynnika mnożnika. Algorytm, którego używałem do szukania skończonej TP i nieograniczonej SL, nie jest bardzo złą strategią (znalezienie najgorszej strategii na świecie (lub) holygrail jest równie wysokim rzędem) Ma dobrą wygraną w wysokości 85-90 do skończonej TP (20) jednak reszta 10-15 nie trafiających zleceń TP sprawi, że utworzą kios na koncie demo master master, takim jak kolejność gbpjpy (sprawdź w polu explorer - master signal acct), poniżej którego wciąż działa ponad 500pps dd szukając 20pip tp implikuje konto na żywo odwrócone sprawy gt ryzyko: nagroda (1:25) Załączony obraz (kliknij, aby powiększyć) Zastanawiam się, gdzie są wszyscy noobowie, którzy odwrócili swoje strategie przegrywające. Muszą to być miliarderzy. ROFL Myślałem o zatrudnianiu noobów do handlu i cofania, ale problem polega na tym, że nie będą stosować się do skończonego (TP) i nieograniczonego (SL) na głównym koncie sygnału demo, abyśmy mogli odwrócić konto Flippera na żywo. Jeśli nie ograniczają TP aby skończone jak 20pipów ich ladyluck i ciąg wygranych kilka razy może spowodować katostropię na odwróconym koncie na żywo, dlatego przystąpiłem do tego projektu, używając jednego z moich algo, aby faktycznie wykonać to zadanie dostawcy sygnału, patrząc przez cały czas na skończone tp z bez SL. Scoobi doobi dooHello wszystkim, chciałbym podziękować za odwiedzenie mojej strony i pogratulować podjęcia inicjatywy, aby stać się przedsiębiorcą forex. Czy mogę zapytać, ile przeglądałeś stron internetowych, aby zdobyć system, któremu możesz zaufać, przekazać dalej swój ciężko zarobiony kapitał. Znam tysiące stron internetowych. Większość systemów dostępnych na rynku nie opiera się na podstawowej i technicznej wiedzy na temat rynku. Niewiele wskaźników z czerwonymi i zielonymi strzałkami nie nauczy Cię niczego, jeśli jasno nie zrozumiesz rynku. Dlaczego jestem inny niż ci, którzy nazywani są pisarzami systemowymi: 8226 Nie składam pustej obietnicy, mój system działa, a ja to udowodnię. 8226 Jestem prawdziwym traderem rynku forex, który przez długi czas uczy się rynku. 8226 I don8217potrzebuję jakiegokolwiek kolorowego wskaźnika, by dać mi sygnał, cena jest moim sygnałem. 8226 Używam wskaźnika ema tylko dla wizualnego potwierdzenia ceny. W jaki sposób systemy dadzą ci przewagę: za pomocą tego systemu wykonano 183 miliony dolarów. Gdy nauczysz się tego systemu, będziesz wiedział, jak możesz zrobić tyle dla siebie. 183 Z góry wiesz, z jakim rodzajem rynku masz do czynienia z hakiem, niedźwiedziem lub neutralnym. 183 Jest to wyłącznie oparte na strukturze rynku i nastrojach rynku. 183 Będziesz znać dokładny poziom wejścia, wyjścia i stop loss na długo przed wejściem na rynek. 183 Indywidualne zarządzanie pieniędzmi zostanie ustalone przed wejściem na rynek. 183 O cztery konfiguracje do nauki i wszystkie konfiguracje są bardzo prawdopodobne. 183 Możesz użyć tego systemu na dowolnej platformie w dowolnym brokerze iw dowolnym czasie. Nawet jeśli korzystam z tego systemu tylko w czasie 1 godziny i 4 godziny. 183 Banki i instytucje używają tego systemu, kiedy się go nauczysz, będziesz wiedział dlaczego. 183 Ten system da ci najlepszą cenę, którą każdy przedsiębiorca może dostać, aby wejść na rynek, nie wierz mi na słowo. Po prostu przesyła mi wiadomość e-mail, jeśli uważasz inaczej po zakupie systemu. 183 Ten system zapewni Ci bezstresowe środowisko transakcyjne. 183 N ukryta tajemnica w tym systemie, kiedy opanujesz ten system, jesteś dobry. Mogę obiecać, że mój system radykalnie zmieni twoje wyniki handlowe. Publikuję transakcje na żywo na tej stronie, aby pokazać dokładność i skuteczność systemu. Pic 1 150 PIPS gain, ryzykując 75 pipsów (1 pip 10 usd)

Comments

Popular Posts